Witam w świecie gejozy i niekończącego się szczęścia.
Miniaturki głównie z seriali Supernatural i Sherlock.

Dwieście dziesięć słów o miłości

Dwadzieścia słów, które wszystko zaczęły
– Jak mnie znalazłeś?!
– Przeznaczenie. Przede mną nie możesz się ukryć.
– Ty? Moim przeznaczeniem? Chyba w snach!
– A gdzie teraz jesteśmy?

Dziewiętnaście słów, bym cię znienawidził
– Przestań mnie nachodzić.
– Nie nachodzę cię, jedynie składam wizyty.
– Wynoś się!
– Sammy, nie uciekniesz przed tym. Wkrótce będziemy razem.

Osiemnaście słów, by pękło mi serce
– Nigdy cię nie okłamię. Nigdy cię nie oszukam.
– Nie wierzę ci.
– Jak mogę ci to udowodnić?
– Nie możesz.

Siedemnaście słów, bym zwątpił
– Prędzej czy później mnie wpuścisz.
– Mylisz się. Nigdy tego nie zrobię.
– Daj mi czas, a ci pokażę.

Szesnaście słów, by złamać mojego ducha
– Stworzeni dla siebie. Niczym dwie połówki całości.
– Nie mam zamiaru być twoją połówką. Jestem całością.
– Wiem.

Piętnaście słów, przez które zrozumiałem
– Dlaczego to robisz? Dlaczego ja?
– Bo jesteś wyjątkowy. Bo tylko ty rozumiesz.
– Nie. Nie rozumiem.

Czternaście słów, którymi mnie przekonałeś
– Ile razy jeszcze do mnie przyjdziesz?
– Ile będzie trzeba.
– Marnujesz swój czas.
– Wręcz przeciwnie.

Trzynaście słów o silnej woli
– Nie powiem, gdzie przebywam.
– Nie musisz, jeżeli nie jesteś gotowy.
– Nigdy nie będę.

Dwanaście słów, dzięki którym zmądrzałem
– Nie nudzi cię to?
– Zrobię wszystko, aby zyskać twoją zgodę.
– Zostaw mnie.

Jedenaście słów, których nie planowałem
– Sam. Chcę ci dać prezent. Chcę ci dać wszystko.
– Nawet miłość?

Dziesięć słów, bym tego zapragnął
– Twoje dobro jest dla mnie najważniejsze.
– Tak uważasz?
– Tak czuję.

Dziewięć słów, które mnie zdradziły
– Dawno cię nie było.
– Żałujesz?
– Tego nie powiedziałem.
– Zasugerowałeś.

Osiem słów, przez które przegrałem
– Nie musisz dziś znikać.
– Jesteś pewny?
– Zamknij się.

Siedem słów, bym to rozważył
– Warunek: Dean musi przeżyć.
– Jak sobie życzysz.

Sześć słów, bym się upewnił
– Obiecaj, że mnie nie skrzywdzisz.
– Obiecuję.

Pięć słów, które doprowadziły mnie do zguby
– Lucyfer, proszę...
– Tak, Sam?
– Mocniej...

Cztery słowa, bym podjął decyzję
– Razem?
– Razem. Na zawsze.

Trzy słowa, którymi mnie uspokajałeś
– Nie bój się.

Dwa słowa, po których przestałem walczyć
– Kocham cię.

Jedno słowo, na które czekałeś
– Tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WioskaSzablonów.